Прикатка нових гальмівних дисків і колодок

Прикатка нових гальмівних дисків і колодок

Якщо ваша мета - не тільки купити правильні гальмівні диски і колодки, а й отримати від них максимальну віддачу, засвойте одне просте правило: всі найважливіші справи починаються вже після покупки!

Вібрація в кермо при гальмуванні, скрип і писк гальм, нерівномірний знос дисків - всього цього можна уникнути, здійснивши просту, але досить важливу процедуру прикатки ваших нових колодок та дисків. Отже, якщо ви ставите питанням, чому варто виконувати ті чи інші дії в процесі притирання нових компонентів - цей пункт для вас. Якщо ж для вас важливий тільки результат - перейдіть до абзацу Правила.

1. Нові гальма, незважаючи на візуальну «рівність», в точці дотику, не матимуть повного зчеплення. Нова пара, відразу після установки, матиме 10-20 точок дотику загальною площею 30-50%.

2-й пункт випливає з першого. Через нерівномірний розподіл навантаження на поверхні компонентів, в перші 400-600 км пробігу дуже ймовірно, що в деяких точках поверхні виникнуть температурні перепади. Від перегріву фрикційний склад цих ділянок може бути перенесений на поверхню диску у вигляді тонкого шару, який невдовзі перетвориться на цементит. Наслідки цього явища детально описали в цьому матеріалі.

Але всього цього можна уникнути, дотримуючись простої інструкції.

Правила притирання нових гальмівних дисків та колодок.

Дана інструкція призначена для застосування в перші кілометри пробігу після інсталяції. Найкращий момент - відразу після установки комплектуючих, для цього оптимально вибрати ділянку дороги з найменш інтенсивним рухом. Не можна використовувати екстрене і тривале гальмування до закінчення процедури прикатки. Вкрай бажано виконувати процедуру в сухих дорожніх умовах. Якщо поблизу СТО, яка встановлює гальма, немає потрібної ділянки дороги , на невеликій швидкості і з легким переривчастим гальмуванням добирайтеся до необхідної місцевості.

  • Вибирайте ділянку дороги, який дозволить спокійно набирати і сповільнювати швидкість, не заважаючи іншим учасникам дорожнього руху
  • Розігнатися до швидкості близько 60 км/год і відразу, натиснувши на педаль гальма, скинути швидкість до 5-10 км / год. Сила натискання на педаль повинна становити близько 70-80% від повної.
  • Не зупиняючись, відразу набирайте швидкість до 60 км/год і знову гальмуйте до 5-10 км/год.
  • Проведіть 10 таких циклів гальмування, не даючи парі охолонути між підходами. На заключних етапах може спостерігатися легкий запах згораючої фрикційної смоли - це цілком нормально, і демонструє, що ви все робите правильно!

По закінченні 10 циклів, не зупиняйтеся і відпустіть авто в рух накатом, даючи гальмам якомога більше часу для пасивного охолодження. Буде досить 500-1000 метрів. Це вкрай важливо.

Точна швидкість не важлива, дотримуйтеся показово зазначених показників.

По можливості, намагайтеся не робити повної зупинки автомобіля під час прикатки, адже нагріта і притиснута колодка може перенести фрагменти верхнього шару на поверхню диска, створивши вкраплення

В результаті цієї процедури повинно утворитися так зване «липке тертя», коли на поверхні диска створюється тонкий шар, захищаючий від нерівномірного зчеплення колодки з диском. Крім того, коефіцієнт тертя пари досягне свого максимального показника.

Пам'ятайте! Відсутність правильної прикатки нових компонентів може призвести до вібрацій при гальмуванні, зниженому ККД, аж навіть до руйнування фрикційного складу колодки!

Запит по VIN