Почніть з вибору автомобіля:

Оберіть марку

Каталог Гальмівні диски та барабани нашого інтернет-магазину створили для автолюбителів, кінцевих споживачів, людей, що купують для себе. Наша широка пропозиція містить протестовані бренди, ціни, відгуки та рецензії інших водіїв. Тому ніколи задача купити гальмівні диски не була настільки легкою та комфортною.
Що ж слід знати для правильного і розумного вибору компонентів гальмівної системи? Чи достатньо ціни і імені бренду? Перш за все, потрібно знати, що всі гальмівні диски, і передні і задні, виробляються з чавуну. Чому про це важливо пам'ятати? Це зобов'язує до вибору відповідних колодок. Взагалі, ми настійно рекомендуємо підбирати диски і колодки одночасно, з урахуванням характеристик перших і других.

Ціна на гальмівні диски

Дуже часто, коли перед нами постає потреба купити гальмівні диски на свою машину - актуалізується питання: а як вибрати, на що звернути увагу в цьому цілковитому різноманітті і що нам говорить ціна? Вартість запчастин гальмівної системи частково демонструє рівень якості, а також частково підтримувати імідж марки. Інакше кажучи, не завжди ціна дисків - це 100% властивості товару. З цієї причини ми радимо завжди вивчати характеристики того або іншого продукту, а вже на підставі цього робити висновки. В середньому ж, ціна комплекту гальмівних дисків коливається в межах від 1000 до 2000 грн. Є і бюджетні рішення, де за 700-900 гривен ви можете купити пару компонентів, але тут будьте уважні з вибором постачальника. Якщо ж у вас в планах додати ефективності штатним гальмам, то на премиум-полиці ви знайдете гальмівні диски в ціні від 5000 грн і вище, залежно від бренду і додаткових опцій.

Передні і задні гальмівні диски

За законами фізики поступального руху, передня вісь транспортного засобу завжди має більше навантаження, ніж задня. У зв'язку з цією особливістю диски передньої осі завжди перевершують розмірами задні компоненти. Більше того, на деяких авто ззаду штатно встановлюються барабани (які, як відомо, мають нижчу продуктивність, ніж дискові системи). Встановлювати передні і задні гальмівні диски краще одного і того ж типу, хоча, наприклад, перфоровані рішення можна монтувати на перед для відробітку більш високих навантажень. В той же час ззаду, з потреби, можна залишати гладкі диски. В даному випадку протипоказань немає.


Складність покупки гальмівних дисків обумовлена тим, що на відміну від накладок, не багато інформації дасть зовнішній вигляд товару. Складно оцінити якість виливки чавуну, паралельність поверхонь і стійкість до нагріву. Тому в даному випадку звертаємо увагу, перш за все, на репутацію. За 10 років роботи нашого магазину ми накопичили достатньо статистики, щоб створити рейтинг брендів. Наші фахівці знають, які замінники годяться для спокійної їзди, а які цілком можна встановлювати для гострого і динамічного драйву.
Крім того, гальмівні диски мають опції тюнінгу - вони можуть бути перфорованими або з насічками. Хоча, найчастіше, на нашому ринку зустрічається комбінація "перфорація-насічки". Ці функції дозволяють поліпшити основні характеристики компонентів: поліпшити охолодження, боротися з перегрівом колодок, підвищувати коефіцієнт тертя пари.
Але перш ніж замовити, на підставі ціни або відгуків в інтернеті, ми рекомендуємо ознайомитися з описом кожного товару - ми детально презентуємо кожен гальмівний диск. Це допоможемо не тільки безпечно купити відповідну запчастина, а й отримати задоволення від гальмування.
У нашому асортименті ви знайдете:
- Гальмівні барабани. Аналог дисків, який застосовується в системах барабанного типу.
- Суцільні гальмівні диски. Зазвичай встановлюються на задню вісь, і мають не вентильовану конструкцію
- Вентильовані гальмівні диски. Диски з внутрішньою вентиляцією. Складаються з двох половин (дисків), з'єднаних перемичками вентиляційних каналів.
- Перфоровані диски. Компоненти, виконані з наскрізною перфорацією на поверхні. Покращують охолодження, а також знижують ризик перегріву колодок.
- Диски з насічками. Одне із рішень тюнінгу. Радіальні канавки збільшують коефіцієнт тертя пари і відводять від точки контакту воду і бруд.
- Двоскладові диски. Компоненти, що складаються з двох частин: маточинної і робочого полотна (ротора). Конструктивний тюнінг, що дозволяє знизити вагу диска, а також усунути ризик перегріву чавунного ротора.
- Карбон-керамічні диски. Компоненти, вироблені методом гарячого пресування, посилені вуглецевими волокнами. Застосовується на преміум версіях спортивних моделей авто.
Запит по VIN