Лінійка товарів DBA

Гальмівні диски і барабани T2 Street
Гальмівні диски DBA серії T2 Street - це ефективне рішення для активної повсякденної їзди. Серія дисків з насічками, які інтенсивно очищають поверхню колодок від відходів тертя, пилу, інтенсивно відводять воду.
Однією з ключових переваг DBA T2 Street є фірмова система вентиляції "Kangaroo Paw", відома як Лапа кенгуру. Це 144 ромбо- і краплевидних перегородок у вентиляційній порожнині диска, прискорююча відведення тепла від пари тертя.
Усі диски серії T2 обробляються нітридом бору, зміцнюючим верхній шар чавунної поверхні. Суть технології в підвищенні абразивності верхнього шару чавунного виливку. Це трохи позначиться на зносі колодок, при цьому підвищить стійкість диска до нагрівів.
Рекомендуються, як замінник оригіналу, для умов стандартної і активної манери їзди.  
Гальмівні диски і барабани 4000 T3
Гальмівні диски DBA 4000 T3 виконані з насічками. 48 фрезерованих канавок зігнутої форми, покликані зменьшити шум при гальмуванні і погасити вібрацію гальм. Окрім цього, насічки 4000 T3 відводять пил і бруд від плями контакту з колодкою.
Традиційна для усіх серій "Kangaroo Paw" покращує рух гарячого повітря в порожнині диска, охолоджуючи і зберігаючи ефективність. Запатентоване рішення "Лапа Кенгуру" - це оптимізована система вентиляції, що дозволяє швидше охолоджувати диск в умовах екстремальних навантажень.
Проте, найважливішою перевагою є високовуглецевий чавунний сплав XG150. На практиці, саме якість відливання впливає на стійкість гальм до термічних навантажень. У разі технології XG150 від DBA, підвищений вміст вуглецю посилює структуру болванки. Як наслідок - диски серії 4000 стійкіші до викривлення і биттю.
Гальмівні диски і барабани 5000 T3
Високоефективні двосокладові гальмівні диски австралійської марки DBA 5000 - це незамінне рішення для любителів активного драйву і спорту, коли штатна гальмівна системи вже не справляється. Важливо, що серія 5000 це диски в штатному розмірі, що не вимагають модифікацій гальм до установки. Двоскладові диски DBA можна встановити замість штатних цілісних, що значно підвищить стійкість до навантажень.
Конструкція 5000-ої серії австралійської фірми - це модель з двох компонентів:
1) Алюмінієва маточинна частина
2) Робоче полотно (ротор), виконане з литого чавуну
Ці два компоненти з'єднуються разом високоміцними кріпильними болтами.
Головна перевага двокомпонентного гальмівного диска - можливість розширюватися під час нагріву, без зміни структури болванки (що часто є причиною викривлення литих дисків).
Важливо! Диски серії DBA 5000 Slotted мають СПРЯМОВАНІ насічки. Напрям насічок різний для лівого і правого гальмівних компонентів.
Гальмівні диски і барабани X-Gold
Популярна серія перфорованих гальмівних дисків DBA - X-Gold. Компоненти виконані з наскрізною перфорацією - рішенням, яке успішно протистоїть явищу фейдинга гальм (зниження ефективності із-за перегрівання колодок). Окрім цього, отвори в поверхні X-Gold оптимізують охолодження диска.
Вентиляція реалізована за допомогою оригінальної технології "Kangaroo Paw", що прискорює потоки повітря і відводить тепло від чавунної болванки.
Верхній шар диску ДБА "Голд" серії - оброблений нітридом бору (CNB), що підвищує абразивність поверхні. Таким чином, диски більше за стойку до нагріву.
Гальмівні диски і барабани 4000 XS
Гальмівні диски DBA серії 4000 XS - це компоненти з чавуну посиленого сплаву. Завдяки підвищенню долі вуглецю структура виливку диски набуває стійкості до перегрівань. Перфорація покращує охолодження і виводить відпрацьовані гази від плями контакту з фрікційною накладкою.
Запатентована технологія охолодження диска "Лапа Кенгуру" прискорює відведення нагрітого повітря. Сутність технології - інтеграція краплевидних перемичок (замість традиційних радіальних каналів), що покращують вентиляцію. Це досить важливий чинник для любителів активної їзди і різких гальмувань, що регулярно перегрівають штатні гальма.
Фінішна обробка диска DBA 4000 XS зроблена нітридом бору. Ця технологія, на практиці, покращує теплопровідність і підвищує стійкість до стресових навантажень. Це додатковий чинник, що посилює конструкцію гальмівної деталі.