Гальмівний диск задній Power Friction 442DS
Ця запчастина не підходить для обраного автомобіля BMW 2, 2023, 3.0
Гальмівний диск задній Power Friction DS 442DS
Ця запчастина не підходить для обраного автомобіля BMW 2, 2023, 3.0
Артикул: 442DS
Виробник: Power Friction DS
Тип: Перфорация/ насечки
Якість: Преміум заміна
Умови диски: Активна їзда
2115 грн
Під замовлення
По Києву доставимо завтра
По Україні доставимо завтра
Доставка
Доставка по Києву: див. тарифи
По Україні: див. тарифи
Самовивіз: м. Київ, вул. Степанченка, 4
Оплата
Готівкою кур'єру
Післяплатою
На картковий рахунок

Оперативна доставка день у день

Товар підійде або повернемо гроші

Офіційні дилери

Консультації з експертом

Вирішуємо нетипові і складні завдання підбору
Опис
Гальмівні диски Power Friction - перфоровані з насічкою.
У виготовленні гальмівних дисків Power Friction конструктора зробили ставку на сплав чавуну і балансування, орієнтоване передусім, на вимоги заводу-виробника автомобіля. В ході попередніх досліджень, фахівці виявили, що саме "імпровізація" в допусках балансування інших виробників гальм часто приводить з викривленням і перегріванням. Це стало візитною карткою бренду, і лягло в основу створення вдалої формули якісних високоефективних дисків.
Гальмівні диски Power Friсtion рекомендуються як для активної міської експлуатації - завдяки якісному відливанню і "оригінальному" балансуванню, так і для поціновувачів спокійної їзди - за наявність запасу міцності і довгий термін служби.
Наскрізна перфорація дозволяє швидко і ефективно позбавлятися від газів і продуктів горіння при активному гальмуванні, тим самим знижуючи ризик перегрівання гальм. Переваги:
- Насічки підвищують коефіцієнт тертя пари "диск-колодка";
- Наскрізна перфорація інтенсивно відводить від плями контакту воду, пил і відпрацьовані гази;
- Перфорація підвищує інтенсивність охолодження гальмівного диска;
- Радіальні насічки постійно знімають верхній мікрошар з колодки, прибираючи згорілі або такі, що скляться
Існує думка, що гальмівні диски з насічками відчутно гудуть при гальмуванні з високих швидкостей. Частково, це вірно, але, по-перше, це цілком "робочий" шум, а по-друге, практичної користі від насічок значно більше, тому краще вважати це особливістю конструкції. При цьому, таке явище з'являється суто після 120-140 км/год, в режимі середньо активної їзди насічки не чутні.
Ілюстрація товару носить ознайомлювальний характер. Фактично придбаний товар може відрізнятися від представленого на фото
Характеристики
ТипПерфорация/ насечки
ЯкістьПреміум заміна
Умови дискиАктивна їзда
Застосованість

5 1981-19876 1976-1989
Монтаж
Відгуки